1C: Managementul unei companii mici

«1C: Managementul unei companii mici 8» (MCM) – este un sistem complet, oferit la cheie, de management și evidență contabilă la întreprinderile mici. Programul dispune de toate instrumentele necesare pentru contabilitate, control, analiză și planificare.

«1C: MCM» oferă managerilor posibilitatea de a administra în mod eficient o companie și de a lua deciziile operative.

Descrierea configurației ”1C – MCM”

Achiziții și furnizării

  • Comanda către furnizor
    Pentru plasarea comenzii către furnizori.
  • Transferul comenzii
    Înregistrarea transferului comenzii în subdiviziunile structurale.
  • Factura la primirea comenzii
    Pentru înregistrarea intrărilor de bunuri de mărfuri și servicii la întreprindere.
  • Raportul anticipat
    Pentru înregistrarea bunurilor de mărfuri și debitarea fondurilor de pe persoana responsabilă.

Depozit și producție

  • Comanda de producție
    Pentru înregistrarea comenzii pentru producerea de bunuri și mărfuri.
  • Inventarul
    Pentru înregistrarea inventarului.
  • Verificarea stocurilor
    Pentru înregistrarea stocurilor de bunuri și mărfuri.
  • Producție
    Pentru înregistrarea producerii produselor finite.

Mijloace bănești

  • Încasările de mijloace bănești în cont și cheltuielile
    Pentru înregistrarea tranzacțiilor bancare.
  • Cheltuieli din casă, încasări în numerar
    Pentru înregistrarea tranzacțiilor în numerar.

Salariul și personalul

  • Tabelul orarului de muncă
    Pentru înregistrarea orelor lucrate.
  • Salarizarea
    Pentru înregistrarea transferurilor salariilor.
  • Evidența plăților
    Pentru achitarea beneficiilor și bonusurilor angajaților.

Rapoarte

Marketingul vânzărilor

  • Creanțele pe perioadele de scadență
    Indică creanțele pe care le are compania, pe agenți și perioade.
  • Analiza executării comenzilor cumpărătorilor
    Indică, pentru fiecare comandă în parte, ce produse au fost livrate efectiv și cât a rămas în stoc.
  • Analiza achitărilor pe comenzile clienților
    Arată datoria agenților pentru comenzi.

Achiziții și furnizări

  • Datorii spre achitare în baza creditelor, pe perioade de scadență
    Afișează datoriile ce urmează a fi achitate, clasificate pe agenți și perioade.
  • Rulaj pe stocuri
    Indică rulajul materialelor pe perioade.
  • Analiza cererii
    Afișează cantitatea materialelor, care au fost comandate, care au fost livrate și care urmează a fi încă livrate.

Depozitul și producția

  • Lista mărfurilor disponibile la depozite în prețuri per articol
    Afișează rulajul mărfurilor pe fiecare depozit și departament.
  • Stocuri
    Indică rulajul și soldurile pe articole.
  • Rezervele la producție
    Afișează cantitatea de produse disponibile la depozite după executarea comenzilor.

Mijloace bănești

  • Mijloace bănești
    Afișează soldurile mijloace bănești în conturile bancare și casele de marcat.
  • Achitările cu responsabilii companiei ce au acces la fondurile acesteia
    Rulajul și soldurile persoanelor responsabile.

Salariul și personalul

  • Listele angajaților
    Afișează listele colaboratorilor și funcțiile lor.
  • Calcularea salariului și reținerea impozitelor
    Afișează transferurile salariilor și reținerea impozitelor angajaților. Evidența salariilor. Numărul de ore lucrate, salariile de funcție ale angajaților, achitarea lor și reținerea impozitelor și altor plăți pe categorii.
  • Ordinele de plată
    Indică numărul de ore lucrate și suma percepută.

Finanțe

  • Bilanțul contabil pe rulaj și solduri
    Indică rulajul și soldul în conturi.
  • Rezultatul financiar
    Afișează venitul, cheltuielile și profitul (pierderile) companiei.
  • Veniturile și cheltuielile
    Indică venitul și cheltuielile companiei.
Acord pentru utilizarea cookie-urilor
Utilizând acest site, sunteți de acord cu modul de utilizare a serviciilor Google cookie. Подробнее о политике конфиденциальности.
REFUZA